FAQ tarieven en producten

—–

Waarom zijn de tarieven verhoogd?
De btw is vanaf 1 jan 2019 gestegen van 6% naar 9%. Daarnaast zijn de kosten dermate gestegen dat we genoodzaakt zijn om dit door te berekenen in het lesgeld.

—–

Wat gebeurt er met mijn leskaart die ik in 2018 heb gekocht?
Yogalessen die aangekocht zijn in 2018 kunnen zonder bijbetaling gewoon gebruikt worden in 2019.

—–

Hoe werken de doorlopende abonnementen?
Je hebt een keuze uit twee abonnementen die met een automatisch incasso betaald worden:

  • 1 x per week voor € 44 per maand
  • 5 x per maand voor € 49 per maand

Een abonnement kun je aanschaffen in Momoyoga of je stuurt hiervoor een mail. Er geldt een opzegtermijn van 1 maand, en een minimale afname van 4 maanden. Er is rekening gehouden dat er geen lessen zijn in de schoolvakanties. De prijs is daarop afgesteld.
Tijdens de zesweekse zomervakantie wordt het abonnement op pauze gezet. Tenzij je mee wil doen aan de Zomeryoga.

—–

Als ik een doorlopend abonnement koop van ‘1 x per week yoga’ en ik mis een les, kan ik deze dan inhalen?
Ja dat kan! Volg je een vaste les, dan kun je in dezelfde week de les inhalen op een ander moment. Lukt dat echt niet? Stuur dan even een mail, zodat er een inhaalkaart in Momoyoga gezet wordt en je de les in dezelfde maand nog kunt volgen.

—–

Als ik een doorlopend abonnement koop van ‘5 x per maand yoga’ en ik mis een les, kan ik deze dan inhalen in een andere maand?
De 5 lessen zijn alleen te volgen in de desbetreffende maand.

—–

Wat gebeurt er als ik een doorlopend abonnement afsluit en ik ziek word, een blessure oploop of verhuis?
In dit soort gevallen stuur je een mail om je abonnement op te zeggen (1 maand opzegtermijn) of het abonnement kan eventueel bij plotselinge calamiteiten gepauzeerd worden.